Tekstgrootte: groter / kleiner

Als beautyblogger krijg je regelmatig leuke e-mailtjes, niet alleen van bezoekers, maar ook van persbureaus en merken als er een nieuwe collectie aankomt. Omdat ik niet over alle nieuwe collecties schrijf (als ik aan elke nieuwe collectie een artikel moet wijden, staat de site binnen no time vol met dat soort artikelen) leek het me wel leuk om wat van die berichten in één artikel te zetten. Ik kan geen credit nemen hiervoor, want het idee heb ik op meerdere sites gezien. Maar het is een leuk idee, dus bij deze: persberichten, deel 1!

In deze eerste editie: een vernieuwde webshop, nieuwe make-up producten van een leuk merk én een bekend shampoomerk wat met droogshampoo komt. Deze merken hebben een aantal leuke dingen voor ons in petto! Ben je benieuwd over welke merken ik het heb? Kijk dan snel mee naar deze persberichten!

Bourjois

Het besluit is genomen, de zomer van 2012 wordt kleurrijk en … uitbundig! Bourjois dringt door tot in de kern van de modetrends en viert de schoonheid van tropische bloemen met een kleurenpalet dat ons regelrecht naar Zuid-Amerika voert…

Naïeve boeketten van Hibiscus, Oost-Indische Kers en Bougainville met ongelooflijke kleuren, hebben het leven geschonken aan een zonnige opmaak met verzadigde nuances en geraffineerde transparantie.

In deze kleurrijke omgeving van primaire tinten worden de ogen, de ‘sterren van het uiterlijk’, voorzien van een combinatie van gedurfde kleuren: pittig oranje verenigt zich met tropisch blauw!

De mond, sensueel en vitaminerijk, krijgt een verzadigd maar in transparantie verwerkt koraal en biedt het gezicht zo een regelrechte opleving.

De teint is warm en zacht, delicaat zonnig door subtiel met bronzing poeder aangezette jukbeenderen.

De nagels zijn de echo van de mond: voor het eerst biedt Bourjois een tint van doorzichtige grenadine: rood in de zomer? Ja, maar licht als een sorbet!

De blik

Bij Paris Flowers wordt de blik in ere gehouden en in scène gezet met 2 aanvullende tinten, levendig en authentiek, naar het beeld van de Latijns-Amerikaanse bron van inspiratie.

Voor het opmaken met absolute zonnige kleuren heeft Bourjois het Ronde Doosje n°16 gecreëerd, l’Orange épicé, warm en lumineus, direct verbonden aan het Ronde Doosje n°02, Bleu canard voor sublieme contrasten.

Tips van de make-up artist: voor een blik Paris Flowers in 2 eenvoudige stappen!
1. Breng n° 16 l’Orange épicé aan op het gehele ooglid, de bewegende ooglid en de niet bewegende gedeeltes.
2. Maak de applicator vochtig en gebruik n° 02 Eendenblauw als liner.
Dat is alles! Je blik heeft een totaal andere dimensie gekregen!


Vernis 1 Seconde Gloss: 15 Grenadine Tonic // € 8,50

“Als ‘echo’ op de vitaminerijke maar glanzende finish van de mond, hullen de nagels zich in rood koraal met een doorzichtig effect. De nagels worden verfraaid met een rijke kleur, bewerkt als een sorbet, voor het bereiken van een gedurfde maar geraffineerde schoonheid.

Omdat de zomer gepaard gaat met licht, heeft Bourjois de Vernis 1 Seconde Gloss 15 Grenadine Tonic gecreëerd, de eerste transparante nagellak met een geleitextuur, voor een intense, 100% transparante kleur, 100% glansrijk!

Deze nagellak heeft een 100% transparante formule, verrijkt met siliconen, voor nagels met een optimale vorm en een ultraglansrijke finish.”


Blue Canard // € 11,49

“Bij Paris Flowers wordt de blik in ere gehouden en in scène gezet met 2 aanvullende tinten, levendig en authentiek, naar het beeld van de Latijns-Amerikaanse bron van inspiratie.

Voor het opmaken met absolute zonnige kleuren heeft Bourjois het Ronde Doosje n°16 gecreëerd, L’Orange Épicé, warm en lumineus, direct verbonden aan het Ronde Doosje n°02, Bleu Canard voor sublieme contrasten.”


L’Orange Épicé // € 10,99

“Bij Paris Flowers wordt de blik in ere gehouden en in scène gezet met 2 aanvullende tinten, levendig en authentiek, naar het beeld van de Latijns-Amerikaanse bron van inspiratie.

Voor het opmaken met absolute zonnige kleuren heeft Bourjois het Ronde Doosje n°16 gecreëerd, L’Orange Épicé, warm en lumineus, direct verbonden aan het Ronde Doosje n°02, Bleu Canard voor sublieme contrasten.”


Délice de Soleil bronzer// € 12,99

“Als begeleiding van de levendige kleuren van Paris Flowers, is de teint discreet zonnig dankzij Poudre Bronzante Délice de Soleil, geraffineerd op de jukbeenderen aangebracht.

Poudre Bronzante Délice de Soleil, verrukkelijk als altijd met een verslavende chocoladegeur, geeft een prachtige, natuurlijke en stralende zongebruinde teint. De ultrafijne textuur biedt een aangename, zachte toepassing en een gebruind resultaat in alle transparantie.

Bovendien, het is goed voor de huid! De cacaoboon staat bekend vanwege eigenschappen voor een stralende huid, het elixer van de oranjebloesem om de vochtverzorgende eigenschappen en de SPF15 voor een goede bescherming tegen UV- stralen.”


Mascara Volume Glamour Max Waterproof // € 13,49

“Deze waterproof formule met het extract van zwarte parel en een nieuw gebogen borsteltje biedt de wimpers 10x meer volume, bedekt ze met diep zwart en houdt ze 24 uur lang stralend. De blik is intenser en een zijdeachtige glans is verzekerd.”

Gloss Effet 3D: 53 Corail Artistic & 18 Transpararent Oniric // € 10,99 per stuk
“Het Gloss Effet 3D hult zich in de zomerkleuren met een nieuwe en glansrijke zomerse tint, de 53 Corail artistic. De lippen hullen zich in een transparante glans zonder pailletten, met verzadigde en vrolijke kleuren!”

Andrélon

“Je haar zit het lekkerst als het net gewassen is: fris, luchtig en vol volume. Dat gevoel verdwijnt alleen weer snel. Met de droogshampoo van Andrélon geef je je haar tussen de wasbeurten door opnieuw dat heerlijke, frisse, luchtige gevoel en een echte volumeboost. Want droogshampoo is hét geheim voor een lekker volle en frisse coupe. Vanwege het succes van de Andrélon Droogshampoo introduceert Andrélon naast een vernieuwde versie van Verrassend Volume nog twee nieuwe varianten droogshampoo: Langer Fris en Zomerblond. De Verrassend Volume Droogshampoo geeft je haar een volumeboost, Langer Fris geeft je haar een puur en fris gevoel en Zomerblond geeft blonde lokken een zonnige en nonchalante look en laat het er blonder uitzien. En dit alles zonder dat je je haar nat hoeft te maken.”



Verrassend Volume // € 4,99 (245 ml) of € 1,99 (75 ml)
Langer Fris // € 4,99 (245 ml)
Zomerblond // € 4,99 (245 ml)

“De Verrassend Volume Droogshampoo geeft het haar meer body en grip en zorgt voor een flinke volumeboost. De Langer Fris Droogshampoo is verrijkt met organic green tea en is speciaal ontwikkeld om haar dat snel vet wordt schoon, luchtig en langer fris te houden. De Zomerblond-variant haalt het beste in je blonde haar naar boven. Blond haar is fijner en lijkt vaak sneller vet en dus donkerder van kleur. De Zomerblond Droogshampoo laat het haar er blonder uitzien en geeft het haar meer structuur voor een echt beacheffect!”

De droogshampoo’s zijn verkrijgbaar vanaf week 22.

John Beerens webshop is vernieuwd!

“Na het succes van John Beerens’ Salon Takeover en de lancering van het JB Magazine is het tijd geworden om de Beautywebshop JohnBeerens.com in een nieuw jasje te steken.

JohnBeerens.com is dé Beautywebshop van Nederland met een ruime keus op het gebied van haar-, huid en make-up producten. Daarom is bij deze frisse site niet alleen het design compleet vernieuwd, maar zijn er ook veel meer producten en merken toegevoegd. Bijvoorbeeld nieuwe productlijnen van CHI, Tigi, Sunglitz Farouk USA en Kérastase. Daarnaast gehele nieuwe merken zoals Fudge, Flip-in Hair, Nioxin, Sassoon Professional en ISO Beauty.

Op het gebied van gebruiksgemak is er gedacht aan alle wensen van onze klanten. Zo zijn veel functies en opties uitgebreid en geoptimaliseerd. Ook kunnen de klanten om persoonlijk productadvies van John Beerens vragen en een verlanglijstje opstellen. Daarnaast blijft service en snelle bezorging natuurlijk hoog in het vaandel staan.

Natuurlijk wordt deze lancering gevierd met feestelijke kortingen en aanbiedingen! Volg John Beerens en JohnBeerens.com ook op Facebook en Twitter om zo op de hoogte te blijven van al het nieuws en de (win)acties.”

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en dat het voor jullie een fijne manier is om te lezen/zien wat de nieuwe collecties of nieuwtjes zijn in beautyland. Van Catrice en Essence komen er altijd aparte updates, vinden jullie dat fijner om dat zo te houden? Laat het weten in de reacties!

Hoe vonden jullie dit artikel?

12 Responses to Persberichten: deel 1

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Welkom
Hoi, welkom op mijn blog! Hier vind je alles over natuurlijke, dierproefvrije & vegan make-up en verzorging. Snuffel lekker even rond, en mocht je vragen hebben, mail me dan gerust!

Liefs, Evelien

        
Follow
Oh My Lush

Bezoek ook eens mijn nieuwe blog Oh My Lush — alles over het merk Lush!

Categorieën
Zakelijk
Klik hier voor zakelijke mogelijkheden en samenwerkingen.

google ranking checker