Persberichten: deel 3

Ik heb weer een lading leuke persberichten voor jullie! Het zijn er iets meer dan normaal (kerstcollecties slaan altijd goed aan!), dus ik zou zeggen: neem lekker de tijd om ze te bekijken, en je bent meteen weer op de hoogte van de nieuwste collecties!

In deze derde editie: O.P.I. verkrijgbaar in een bekende parfumerie én komt in 2013 met een nieuwe nagellak collectie, LOOkX komt met drie nieuwe liquid eyeshadows, Bourjois brengt een nieuwe lipstick lijn uit, Etos gaat een leuke samenwerking met Lieke van Lexmond aan en Essence komt met een adventskalender!

O.P.I. bij Douglas

“Het is zover! OPI – The World Leader in Nail Care – is vanaf december in 68 Douglas stores verkrijgbaar. Parfumerie Douglas is erg enthousiast over deze mooie samenwerking. Waar OPI dé grootheid is op het gebied van nagelverzorging is de combinatie met Douglas als dé beauty expert van Nederland een match made in heaven.

Het assortiment bij Douglas zal bestaan uit 96 nagellakken en 10 nagelverzorgingsproducten, inclusief de succesvolle “Germany Collection” van OPI.”

Mijn mening: Wat gaaf dit! Wij hebben in de stad ook een Douglas zitten, dus ik hoop dat O.P.I. ook in dit filiaal terecht komt. Het is anders erg lastig om aan O.P.I. lakjes te komen in deze regio, dus jullie snappen de enthousiasme wel! ;)

O.P.I. – Mariah Carey collection

“OPI’s nieuwste nagellaklijn is geïnspireerd en persoonlijk geselecteerd door meervoudig Grammy Awards winnares Mariah Carey. De collectie bevat acht beperkt verkrijgbare nagellakken, waaronder vier nieuwe OPI Liquid Sand™ kleuren. Deze tinten zijn een waar technologisch hoogstandje met hun speciale textuur en matte finish met reflecterende sprankeling.

“OPI is extreem enthousiast over de samenwerking met Mariah!” aldus Suzi Weiss-Fischmann, OPI’s Executive VP & Artistic Director. “Ze is ontzettend gepassioneerd als het op beauty – en in het bijzonder haar nagels – aankomt. Haar muziek, met maar liefst 18 nummer 1 hits in Amerika, was een geweldige inspiratiebron voor sexy, levendige kleuren met een flinke dosis glamour ”.

“Om haar iconische status op gepaste wijze te eren, wilden we met iets compleet nieuws en opwindends komen,” vervolgt Suzi. “Met OPI Liquid Sand™ creëer je een look die nog nooit eerder is gezien, met een korrelige finish die licht glanst door de fijne glitterdeeltjes. Omdat je bij deze look geen top coat gebruikt, geeft Liquid Sand™ een mat effect met een unieke textuur; echt superster-waardig dus!””

Mijn mening: Oeh, leuke collectie! De paarse, roze en donkere liquid sand kleuren zijn zó mooi! De structuur lijkt me ook heel grappig, voelbare glitters met matte effect. Wat mij betreft een hele goede samenwerking van O.P.I. en Mariah Carey, er zijn hele mooie kleuren uit voortgekomen!

LOOkX lanceert drie nieuwe tinten LIQUID EYE SHADOW

“Op verzoek van vele fans hebben we onze Liquid Eye Shadow behalve in bruin, nu ook in blauw, groen en paars ondergedompeld. Bovendien zitten de Shadows voortaan in een luxe, zilverkleurige verpakking en worden ze geleverd met een schuin gesneden applicator voor meer aanbrenggemak. De waterresistente formule is hetzelfde gebleven: hij kruipt nog steeds niet in de plooitjes en doet perfect dienst als basis voor verdere oogmake-up.

» Liquid Eye Shadow Purple
» Liquid Eye Shadow Green
» Liquid Eye Shadow Blue

Consumentenprijs: € 18,95”

Mijn mening: Shame on me, maar ik heb helemaal geen producten van LOOkX! Toch klinkt het wel als een fijn make-up merk, ik zie altijd gave producten en collecties voorbij komen. Deze liquid eyeshadows zien er erg goed uit, volgens mij zijn ze ook heel fijn in gebruik en blijven ze de hele dag zitten! De paarse en groene zijn héél mooi, denk ik <3

Bourjois Rouge Edition

“Meer dan ooit onontkoombaar, maakt de lipstick een grootse comeback in de modeshows en verovert de modewereld…

Bourjois presenteert: ROUGE EDITION, de 100% fashion lipstick!

Met deze nieuwe lipstick, getest en goedgekeurd door moderedactrices, neemt Bourjois je mee naar de top van de modewereld. Pure en schitterende kleuren, een kant- en- klare, ultiem smeltende textuur, gladde en goed gehydrateerde lippen, in 18 IT-tinten!

Wat als je lippen de toon zetten?

ROUGE EDITION, een kant-en-klare formule!

Lichtsluier
Met ¼* aan rijke kleurpigmenten** vind ROUGE EDITION de schittering opnieuw uit! Een nieuwe schittering omvat de kleuren, laat de nuances vibreren en biedt een bescheiden dekking, volledig vormbaar naar wens.

Plezier Textuur
Verrijkt met Orchideebloem- extract presenteert ROUGE EDITION een verrassende smeltende textuur, ideaal glad en buitengewoon comfortabel met 10u hydratatie***, voor lippen die klaar zijn om te defileren op de mooiste catwalks!

Uniek make-upresultaat
In de geschiedenis van de lippen heeft men nog nooit over zo’n garderobe beschikt!
Een pure en schitterende kleur en een semi-glanzende finish maken van ROUGE EDITION één van de meest verlichte verschijningen, voor een glimlach op de top van de trends!

Daarbij is het goed voor je lippen! Dankzij de ultrasmeltende, gladde textuur en rijke formule van ROUGE EDITION zijn de lippen glad, perfect gehydrateerd en beschermd en worden rimpeltjes verminderd.

De ROUGE EDITION garderobe, 18 tinten ontstaan uit catwalkshows

Voor elke vrouw, voor elke stijl en voor elke smaak komt ROUGE EDITION in 18 uiterst modieuze tinten, onderverdeeld in 3 trendy kleurfamilies!

*% Verkregen op het gemiddelde van de lijn, uitgedrukt in verhouding tot het totale % pigmenten in de formule
** Met uitzondering van de tint 01
*** Wetenschappelijke test, uitgevoerd bij 30 vrouwen

Verkoopprijs: € 12,99/stuk

Mijn mening: Wow, wat een prachtige kleuren! Van de bovenste rij vind ik de 3e en de laatste heel mooi, en van de onderste rij ben ik heel benieuwd naar de 2e. Heerlijke kleurtjes, en volgens mij ook een heerlijke, romige structuur! Ik ben ook benieuwd naar de pigmentatie, geur en finish, maar volgens mij zit dat bij Bourjois altijd wel goed.

Etos ft. Lieke van Lexmond

“Lieke van Lexmond laat zich van haar verleidelijkste kant zien en geeft vrouwen tips voor onweerstaanbare feestdagen. De actrice en presentatrice is een samenwerking aangegaan met Etos en is hét gezicht van de bh-bandjes actie. Vrouwen krijgen vanaf maandag 10 december bij elke besteding van €15.- een set verleidelijke bh-bandjes cadeau. De bandjes zijn verkrijgbaar in drie sets; zwart met studs, glanzend rood en blauw met strass steentjes. Voor een sexy, sensuele of verleidelijke look. De feestdagen zijn hét moment voor vrouwen om in de spotlights te staan en er glamourous uit te zien, ook ónder de kleding. December wordt oh la la!

Verleidingstechniek ontbloot
De feestelijke december maand is hét moment om jezelf te verwennen en er van top tot teen fantastisch uit te zien. Een vrouw die er op haar best uit ziet, voelt zich verleidelijk en zelfverzekerd! De samenwerking met Lieke van Lexmond sluit hier naadloos op aan. “Als ik iets moois draag voel ik me sexy. Ik gun het elke vrouw om zich mooi te voelen en om zelfverzekerd in het leven te staan. Verleiding is volgens mij het prikkelen van zintuigen van jezelf en van anderen. Je bent verleidelijk wanneer je jezelf mooi vindt. Je straalt dan een positieve energie uit op de mensen om je heen. Ik kan me op veel verschillende manieren verleidelijk voelen. Het hangt helemaal van mijn mood af en die kan per dag verschillen. Ik kan me lieflijk, zacht en verleidelijk voelen, maar ook sterk en krachtig” aldus Lieke.

Spannende bh-bandjes
Lieke van Lexmond over de bh-bandjes actie: “Ik ben dol op lingerie en heb zelf veel setjes. Van verleidelijk kant tot simpele, katoenen broekjes. Combinaties van lingerie maken vind ik heel leuk, daarom passen de bh-bandjes van Etos ook zo goed bij mij. Sexy zwart, sensueel rood en verleidelijk blauw, voor elke mood een ander bh-bandje! Ik vind het ook leuk als een bh-bandje soms onder je shirt of jurkje uitpiept. Een tikkeltje onthullend, heel spannend!” Vanaf maandag 10 december krijg je twee weken lang een set verleidelijke bh-bandjes cadeau bij elke besteding van €15.- bij Etos. De stijl van de bh-bandjes past goed bij de fashiontrend van deze winter waarbij veel zwart, rood en blauw te zien is. Pssst… Wist je dat december 2012 in de boeken gaat als spannendste feestmaand ooit?”

Kijk voor meer informatie over Etos kerst op de website etos.nl/sexy-zwart (de website is vanaf 6 december te bezoeken).

Mijn mening: Leuke actie, samen met Lieke van Lexmond. Ik ben erg benieuwd hoe de BH-bandjes eruit komen te zien! Ik koop regelmatig wat bij Etos, dus dan ga ik zeker proberen boven de 15 euro uit te komen.. mooie BH bandjes mogen nooit ontbreken in je kast, namelijk! ;)

Essence pakt uit in december!

“essence geeft de decembermaand een extra feestelijk tintje met haar jaarlijkse interactieve adventskalender op www.essence.eu. Vanaf 1 december telt het hippe make-up merk af tot de kerst en verrast elke dag met mooie prijzen! Achter elk vakje van de kalender gaat een wereld van geur, kleur en trendy accessoires schuil. De bezoeker maakt kans op bijzondere prijzen, variërend van de in het voorjaar geïntroduceerde essence parfums en make-up tasjes uit afgelopen trend collecties tot productsetjes uit collecties die alleen in het buitenland verkrijgbaar waren in 2012. Als klap op de vuurpijl wordt op 24 december – de laatste adventskalenderdag – een unieke flacon verloot van de essence geur ‘like a day in a candy shop’: deze schitterende flacon is van top tot teen gedecoreerd met Swarovski kristallen! De unieke flacon is niet verkrijgbaar in de winkel en heeft een waarde van € 850,-.

Elke dag feest
De adventskalender start op zaterdag 1 december en duurt tot en met 24 december 2012. Elke dag kan de bezoeker van www.essence.eu achter het vakje van de dag kans maken op een speciale essence-prijs door de vraag van die betreffende dag goed te beantwoorden. De adventskalender op www.essence.eu biedt in totaal 168 prijzen, alleen voor de Nederlandse en Belgische bezoekers. Ook in een aantal andere landen waar essence vertegenwoordigd is, worden adventskalenders geïntroduceerd. “

Mijn mening: Dit is zóóó leuk van Essence! Ik ga proberen elke dag mee te doen. Het lijkt me zo gaaf om iets te winnen van Essence, het is echt m’n favoriete budgetmerk. *duimt* Gaan jullie ook meedoen?

Waar kijken jullie het meest naar uit?

6 REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in